Don´t look back in anger.

Elin & mammas busiga påhitt blev ju en ganska bra grej tillslut. Blev lite paff när man skulle sjunga framför juryn eftersom han inte hade förvarnat men det gick ju bra. Jag blev en av de sju kandidater till Gotlands Lucia. Bilderna kom ut i tidningen idag så har varit lite konstig mot vissa folk när de frågat hur det gick, men nu vet ni iallafall att jag inte menade att vara otrevlig! Så mina veckor fram till lucia är fullsmäckade med sångträningar!! repareparepa med dessa sjukt härliga tjejer! I fredags åt vi tacos, kollade idol och sjöng. mysigtmysigt. Jag tror de kommer bli riktigt lyckat, lite pirrigt bara när vi sju ska lära oss allt själva utan någon coach eller vad man ska säga.. Men de fixar vi! Pirrigt är också att vi ska uppträda på cirka 60 ställen runt o på Gotland. Lagom fram till jul kommer jag alltså inte ha någon röst kvar. Nog babblat om detta, men de kommer bli en upplevelse vill jag lova.


Lördagen bestod av gegga. GGN stod på schemat och jag kan säga att jag tyckte det var riktigt roligt faktiskt! :) Starten var roligast, och åka en stor bil och guppa runt var också kul, haha! På kvällen var de pumpbolaget i rackethallen. Förfesten med tjejerna var trevlig, och jag tyckte det var helt okej i rackethallen också. Fast söndagen snurrade de många bollar i min skalle, jag är så jävla delad. jag hatar när de blir såhär.. Kan inte bara livet vara som att glida på en räkmacka ibland för? Som typ just nu, ja precis just nu.

Lite ledighet sitter som en smäck nu vill jag lova.
Puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0