deg-farsdag-slapp söndag!

Helgen har gått fruktansvärt fort och det är redan söndageftermiddag. Vafan hände? Jobb fredag, sen hem till bäckman för idoltittande. Hem och sova, upp och sjunga med mina fina luciatjejer hela dagen. Dom var här ute i burgsvik från 12-7 och vi sjöng, tog bilder, åt mat och hade det super kul! På kvällen kom Emma hem till mig, och vi drack vin för att sen bada balja hemma vid Andree. Kom hem fyra, hejtröttjej idag asså. Jag köpte fikabröd och drog mig ner till Pappa runt 11 idag, det är ju farsdag. & jag kan lova er, att det finns ingen som min pappa. Unik, bäst, finast jag ni fattar vinkeln. Helt jävla UNDERBAR. Ställer upp till 100 procent hela tiden, helt sjukt. ♥ Sen åkte pappa hem till sthlm igen, och mamma med c/o och jag och emma drog ut på björklunda och åt farsdags-lunch. Nu sitter jag här, ska slå en pling till Andree och sen vet jag inte. Kanske se på min nya tv jag fick av pappa idag, jag hade en plutteliten innan men nu har jag fått en stor fin som han inte använder längre! Kan inte räkna månaderna sen jag låg i sängen och somnade till en timer-inställd tv. GAH, söndagkvällen är välkommen! 

 Grattis Helen, du är bäst det vet du att jag tycker <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskling <3

2010-11-14 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0