18/11

Har nu sovit på hemse i fyra dagar i sträck. Där emellan har jag tränat lucia, jobbat, gymmat, simmat, och sett ett antal filmer! Mysiga dagar! Ligger nu hemma i min säng, med datorn i knät och tvn på. Ska snart börja göra mig lite iordning och äta lite mat sen ska jag skjutsa mamma till flyget. Hon ska till Egypten i en vecka. Och imorgon åker pappa till Madera i en vecka. & kvar är jag, KUUUL. Men jag åker sen och då är dom kvar i Sverige i dom tråkigaste, kallaste och jävligaste månaderna. så okej, jag står ut.

Måste bara tillägga att pensionärsjävlar är så sjukt kul.


Kommentarer
Postat av: storasyster

JAG ÄR KVAR!!! fast drar ju till Teneriffa om två veckor, hihi :)

2010-11-18 @ 20:19:19
URL: http://jossanojenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0