vips så var helgen väck.

Lördagen var mycket trevlig. Den innehöll det mesta vill jag lova, såsom mys framför braskamin med sång och gitarr, fotboll, vodka, anklagelser, massvis med folk, öl spelet, en biltur. Morgonen efter vaknade marcus och andree och fick se en rosa liten cykel på trappen och en trasig solstol i ett träd. Nej men det var en kul fest!
Igår söndag var en riktig bakis-dag med andree och marcus. Vi spelade vänd tia ute i solen, åt på Jacob´s, städade och lagade curry makaroner. Dem följde även med till min mormors grav och gjorde fint med blommor i hamra och hälsade på, för det ville mamma för det var ju mors-dag men hon jobbade hela dagen så kunde inte. Så Mommo fick det fint på morsdag iaf :) På kvällen lekte jag med en hel bunt galna grabbar som fick för sig att bada, hejhej sigvalde! Sen somnade jag gott vill jag lova, såsom jag skrattade.


Usch idag var det tandläkaren.. tur att nu är det ett helt år tills man behöver sätta sin fot där igen. Dock kostar det skjortan nästa gång.
Nu ska jag städa iordning här, och sen tar jag bussen till Visby för att umgås med MR.H

PUSSISAR&KRAMISAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0