"Slå dig ned, och känn dig nedslagen!"

Stockholm är nice som fan! Har hunnit med mycket. Åkte upp i Tisdags och åkte då dirket hem till Pappa och sov gott som en liten gris! Hela onsdagen var det shopping för hela slanten, fyfan jag ordagrant. Kom hem med massvis med kassar med bland annat studentklänning, klackskor, väska, tröjor m.m. Början av kvällen spenderades med världens bästa pappa! Han tog mig till Absoult Stockholm Icebar. AS COOLT, vi tog en drick(shot typ), och bara myste runt i ett is-paradis. Jag har världens bästa pappa. Sen gick vi ut och åt mat på fin restaurang mitt i stan :) Mysigt som tusan.


Absolut Ice Bar - Stockholm



Sen åkte jag till Pure på stureplan för att festa med Elin och Elin för det var studentskiva igår!! Efter mycket ont i fötterna, så gick vi till stureplansgrillen där vi mötte en kille som var DJ som hade jobbat på hamnplan i tre år och som nu har VIP på spybar, skön kille kan jag lova!! "slå dig ned, och känn dig nedslagen!" HAHA, skönt efterhäng. Efter mycket om och men tog jag bussen hem till Högdalen där världens bästa pappa mötte mig för att sen gå hem och sova gott som en gris igen.

Denna dag har jag tillbringat på stan igen, shoppat som en tok igen och lunchat med pappa på Tacobar, MUMS :) Ikväll vankas det middag här hemma i Högdalen med Pappa, Boel, Annika och William. Länge sen jag träffade hela högen, och det ska bli mysigt. Nu ska jag packa ihop min väska, jag får TRYCKA som fan för att allt ska få plats, men de funkar väl hoppas jag.

Imorgon blir det häng i Levide, för att sen bege sig mot Nisseviken för grillmysmed tjejerna! Saknar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0