Om en och en halv vecka kan jag äntligen sjunga... FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!

Nu har jag fått tillbaka min kära laptop efter att den har varit på vift i sthlm för att bli rensad på virus. Därför jag inte bloggat så mkt, och det har känts lite tomt kan jag säga, men även ganska skönt. Får se hur mycket som uppdateras här framöver, men de ska väl gå det också.

Nu har det hänt grejer vill jag lova.. Igår var det bal, och det var riktigt lyckat! Det regnade inte under cortégen, och det var tur som tusan! Håret tog tre timmarm men det blev jättefint, tack Tessan! :) Jag orkar inte dra allt som hände under gårdagen, men det var en hel lyckad dag/kväll.

Tänkte dra en sväng till solariumet nu, måste ju göra slut på 10 gångers kortet innan man flyttar hem till burgsvik.. sen ta en lång dusch och invänta helen som ska sleepa over ikväll.
Imorgon blir det mys med mina tjejer från klassen i burgsvik, för vi är ju lediga på onsdag.. och för er avundsjuka tvåor så kan jag säga att vi har typ inget kvar i skolan! För idag gjorde jag den sista redovisningen, och så är jag ledig fredag också.. GÖTT SOM FAN, om ni undra liksom.

JAG FLYTTAR SNART HEM TILL MAMMA OCH SNIBBOEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0