Long time no see.

TIDEN RULLAR IVÄG OCH IMORGON ÄR DET MÖSSPÅTAGNING!!

Sen sist har det hänt en del grejer vill jag lova...

- mys med tjejerna i levide
- utgång med tjejerna på pumpbolaget!
- två veckor i skolan
- myskväll med tessan och johanna som slutade kanoners på O´learys.
- tre maxmål
- karaeoke kväll på fiket
- köpt en ny mobiltelefon
- KM-FEST!!!!
- bakfylla så in i helvete...
- titta på bilen tills balen
- provat balklänning
- klippt och slingat håret


Nu är det fan snart dags, det närmar sig, det spritter i kroppen och jag är så jävla happy. Idag ska jag prova balklänningen för sista gången, jag får hem den idag! Imorgon är det mösspåtagning, på sändag är det bal och den 3:e TAR JAG STUDENTEN! Men nu... Bussen hela vägen hem till Burgsvik.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0