Joe Purdy!

Kom på nu precis att det var länge sen jag lyssnade på J.P, det blir lätt så när man intehar dator och spotify. Men nu är jag tillbaka på beroende spåret igen. Galet bra!
Tänkte sova snart, ska bara raffsa ihop saker lite snabbt för imorgon flyttar jag hem nästan alla mina saker. Eller hem och hem.. ska sova i levide, så "mitt liv" får ligga i bilen en natt först innan de anländer till Burgsvik. Fan va depp det låter, att man får plats med det mesta av sina tillhörigheter i en bil! Men... jag är inte mycket för prylar, det är äckligt. Jag hatar småprylar. Nu vet ni det, typ småskit som porslinshundar och annat crap, det är riktigt äckligt. Så mitt liv består av... kläder & kroppsprodukter.. fan vad jag blarrar!

Ska lyssna lite till innan jag borstar tänderna, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0