29/5

Det var lite trögt att gå upp i morse måste jag erkänna. Igår var det väl kul på hemse, men inget glädjeskutt på det precis. Innan hemse åkte jag hem till min faster där även Linus var, kul att ta igen lite när man inte ses så ofta! men iaf så var mötet på jobbet lärorikt, typ genomgång om det börjar brinna osv, och så fick vi släcka eld med brandsläckare och släcka en docka med brandfilt. Sen fick vi varsin fleecetröja till sena sommarkvällar, suuuuperskön!

Snart blir det grillning med bästa mamma, och ikväll får vi se vad som händer! Vill ha min hårddisk så jag kan se O.C, men klantarsle som jag är så ligger den i levide.

Puss! ♥

Ska kila ner till kusinerna en sväng om de är hemma också tänkte jag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0