1 maj

Valborg igår var kanonlyckat! Grillade & spelade lite kubb i rone vid Felicia och några till. sen var vi fan överallt! Vid Dennis - vid Mattias - I havdhem i p-huset - på hemse. Det var mycket trevligt, och jag hade en toppenkväll! Kvällen avslutades i Levide med tacos och sen ett övervarmt rum. PUH.
Är fortfarande i levide och väntar på att pappa ska komma och hämta mig, för vi ska sen ut till Burgsvik för att grilla lite med mamma och fira henne eftersom hon fyllde år igår. Min älskade mamma.
Ikväll blir det nog att hänga med skönt folk hoppas jag på, får se vart som händer men jag och bäckman har iaf bestämt oss för att inte sitta hemma och ruttna! :)
Puss, nu ska jag fixa iordning och borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0