Who says.

Redan tisdag kväll. Lovet springer iväg som alltid!
Söndags kvällen var mycket trevlig, jag och andree åkte till Bäckman i ronehamn och bara pratade och hade det as kul, med ett skrattanfall som fick avsluta kvällen när han skulle förklara en tjej på bussen! HAHA, aj det var skoj! :) sen somnade jag och andree gott till en film, marcus kom en stund på kvällen också! Heela måndagen var en skit dag, men det blev mycket bättre när jag och helen drog oss än en gång ut till ronehamn, men nu för att vara med Dennis :) + en massa andra! Helen somnar som vanligt, men kvällen avslutas även här med mycket skratt för helen alltid ska bråka så hemskt. Bilturen hem var kall, men hem kom vi.

Nu ska vi snart iväg på träning, idag har vi jobbat i 2 timmar, ätit god mat, sett Inglorius Basterds, helen har sovit(NÄ SKOJAR DU?), jag har tänt eld.

Dags för INNEBANDY! sen lye och sen vet vi inte vad som händer ikväll, men vi brukar hitta på ngt bus, så får se helt enkelt!!

PUSSAR I MASSOR

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jobbat?

2010-03-02 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0