The smell of you in every single dream I dream.

Ledig från skolan idag, de behövs eftersom jag fortfarande är dundrande sjuk. har bara legat i sängen idag än så länge, spelat betapet, läst i svenska boken och druckit tropisk juice. JAG VILL TRÄNA NU! Jag vill spela innebandy, NUNUNU. jävla apskit.

Lyssnade på webradion igår, hörde sista perioden Endre vs. Mora. Fy fan vilken domar skandal.. kan inte bli annat än förbannad. Det var uppenbarligen syster min också eftersom jag fick ett väldigt argt sms över hur hon kände. Kan förstå det. Jag hade flygit i taket.
På fredag lär det bli en spännande match i södervärnshallen, det får man inte missa!

hmm, funderar på vad jag ska göra idag. Ta en lång promenad, läsa mer i svenska boken och spela betapet. YES. Helen, skit i lye? KOM TILL MIG IKVÄLL<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0