slow dancing in a burning room

Gårdagen var fullsmäckad! Umgicks med mina söta kusiner hela dagen typ, vi spelar Giutarr hero, hade dansskola för varandra, lekte kurragömma och förstelnad. Sen busade vi runt massa också. De får mig verkligen att le <3 sen var det bara att ta sig i kragen och fixa ihop sig för att dra mot ronehamn och hämta upp bäckman för här skulle de festas. Vi och Andree drog hem till Kim och spelade mer Giutarr hero, drack och hade det trevligt! Vi drog oss senare till levide, och sen hämtade dennis oss så drog vi till klinte. Mycket farande, men det var skoj! jag åkte sen med Dennis till ronehamn efter att släppt av alla på hemse, och vi somnade gott, efter att ha sett en värdelös film - Äntligen midsommar. Vi klev inte upp ur sängen försen typ halv två, slöa som vi är :) då åkte vi direkt till hemse för att äta på fenicia med gänget från igår. MUMS.

Nu sitter jag hemma i burgsvik med full volym på spotify, snibboen ligger och gosar i sängen. ska snart gå och lägga mig och krama om honom hårt som fan, det behövs.......

sen ikväll blir det lye.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0