sjukling.

Ligger här och tycker synd om mig själv. sjuk för hela slanten, orkade knappt gå upp och äta frukost. Men ikväll ska det bli en fest här istan, Johanna fyllde 19 år igår och ikväll blir det röj, för en del, jag kör alkohol fri fest, men det ska bli skoj iaf. Innan det ska jag se Endres kval, och besöka tove & emmie en sväng. Btw, igår var jag nära på att få hjärtsnörp! Endre vann sin tredje kavrtsfinal mot Kais Mora, och jag har aldrig vart med om en så spännande match! Låg under med 4-6 när dt var cirka två minuter kvar. men smack-smack och det stod 6-6 efter full tid. I sudden sa det smack igen och vinst! Puh, tur att pappa inte var där, för det första hade vi drunknat i hans tårar, och sen hade han fått hjärtstopp.

ÅRE var underbart! Vill bara tillbaka. Vi har upplevt en hel del kan jag lova! hehe. Loretina gjorde det snyggaste ever - 600 spänn puts väck, och tänker inte säga hur det gick till! HAHA SÄGER JAG BARA. vi har även åkt skidor, stulna skidor-som kom tillbaka, vart på krogen, badat bastu, vart på ett äventyrsbad med massa olika bastuar där man även kunde bara isvak(våga icke), sett på en igloo den var as fin - en kyrka av is, en säng av snö o is och massa mer, vi har haft roliga kommentarer så som min lapp kliar(gråtandes) HAHA, vi har haft en halvdan paradise hotell parcermoni, haft det as kul överhuvudtaget!! Men dock skönt att vara hemma igen, för det var mycket ledsna miner ett tag, snacka om att vi har gråtit! ;)

Nu ska jag spela betapet och tycka mer synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0