redan torsdag.

Igår var det en händelserik dag. Helen och jag fick för oss att åka skidor, så de gjorde vi! Packade ryggsäcken med gotlandsbullar och varm oboy, sen ut till valar för att åka skidor. Helen ramlade 782149 gånger. själv ramlade jag nog typ 3. Högst. Det var iallafall hur kul som helst. Kvällen spenderades i burgsvik hemma vid mig med en gitarr och skönt häng. Roligast var ju musiktävlingen när man skulle gissa låten!
Idag har jag åkt skidor med Emma på samma ställe, kudne inte hålla mig. Så kul var det!! Fast emma var tråkig för hon ramlade inte som helen gjorde. Fast jag ramlade inte heller, duktiga jag! :) Sen har jag även tränat innebandy idag. Är nu hemma vid andree med emma. Vi har haft besök av Kim en stund, det var trevligt! annars har vi bara legat i sängen och slappat sönder. Har även pratat med Linus i teleluren, det var ett tag sen om man säger så.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0