Put me in my place - Joe Purdy.

Hela hallen var händelserik och mycket trevlig! Debuten var ett faktum, och jag hade en toppenkväll! Länge sen jag dansade så mycket, träffade så mycket folk på ett och samma ställe, hade så kul/trevligt och festade. Finns inte mycket mer att säga om de, tack alla!

Vaknade upp i Levide, helen är nu en Levide bo! Kollade lite svensson svensson avsnitt och skrattade som vanligt, så jävla sköna i huvet är dom. Drog oss senare vidare mot Emmaslemma som fyller 19 år idag, GRATTIS BABE! ♥ vi åt tårta och hon fick en speciell present, höhö. Sen vidare mot stan och bakiskäk från Max. nyttig dag, nehe. skitsamma faktiskt. har pluggat järnet ikväll, hoppas på att det iaf räcker för att klara av aerobic provet imorgon.. Skitsvårt när man ska kunna alla årtal från 1929 då man började med morgongympa med bertil uggla i radio tills 2000-talet då pilates körde igång. Snark! sen ska man kunna massa steg i aerobic, step up och massa mer! Mycket att ta in, men de ska väl gå vägen hoppas jag. just nu skulle jag kunna spy på skolan, helt allvarligt.

Joe Purdy är dagens älskling.

Nu ska jag plugga lite till, sen somna till svensson svensson.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0