nattinatti

Är avis på Helen som kanske har kirrat en bil.
Tycker det är roligt att slå Bäckman i betapet.
Längtar till studenten.
Vill ha  sena sommarkvällar i burgsvik.
Vill ha dig.
Kommer sova som en kattunge inatt.
Älskar min sovtröja med marilyn.
Ska definitivt äta upp min mango imorgon.
Vill spola tillbaka till högby tiden ibland.
Vill umgås mer med en vän som jag inte träffar så ofta.
Saknar och tycker synd om min älskade pappa.
Tycker att det kan bli helg nu, bums.
Vill spela innebandy, vill bli frisk.
Ge mig sommar nu, för fan.


Kommentarer
Postat av: Bäckman the all mighty =D

Hm.. Tycker inte det är lika kul att du slår mig dock!

Jaa, att man kan längta så här mycket till studenten och sommaren?! Det är HELT otroligt, man känner att varje dag/morgon man skall upp blir allt trögare!

Fast tänk dig då, den dagen du tar studenten? Du kommer vakna, ta dig en jävla grogg innan du åker till skolan och sen dagen efter? då har du glömt bort alla dessa år du gått i skolan! och du börjar om på nytt =D

2010-03-24 @ 11:43:30
Postat av: Camilla

jo de är alltid lika kul att slå dig! :)

jaa, men visst är de så, jag längtar tok mycket verkligen tills den dagen då man vet att the school is out!!!!



Jag ska då inte börja om på nytt o plugga inte, först ska de resas!

2010-03-25 @ 17:38:40
URL: http://snibboen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0