Mys lördag.

Haft en kanon dag! Började hemma vid elin med sallad&cola! smacksmack, de satt fint efter en mysmorgon med snibboen. sen plattade vi hennes hår och andra elin fixa uppsättning. lånade en klänning jag ska ha ikväll också, tack:) Sen drog jag och kusinen oss mot faster för att ge henne smakråd inför kvällen också, och tog en fika och gjorde gympaövningar! haha ;)

Tror kvällen kommer bli bra, middag ocg för ferre med tre sköna brudar! Dags att göra sig lite iordning, får se om jag hinner med bussen bara, hatar att man måste elda i det här huset för att få nå jävla varmvatten! sancka om att de märks att man bor på "landet".  haha, nej men skoj de funkar för de blir faktiskt kokhett!!

Nu ska jag elda, fixa mig och tror jag ska gosa med snibboen mer också, för han sover så sött i min säng ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0