Lovers side of town.

Ä-L-S-K-A-R   J-O-E   P-U-R-D-Y´s   M-U-S-I-K! ♥

såå, dagen har bara flygit förbi. Spelat betapet, med en tönt som la sig som kallar sig för SLEMMA! och andree, men han var dryg och hör hemma bland fiskmåsarna.
Inte sändes Endres första semifinal på webradion heller, så fick nöja mig med lite halvdassig uppdatering på hemsidan och med sms från syrran i varje periodpaus. Synd att det inte gick vägen. Hoppas på en spännande match på fredag i södervärn!

VLC fungerar fortfarande inte, så kan inte se svensson svensson ikväll, jag ska nog gråta en liten skvätt innan jag kryper till sängs. först ska jag duscha och ha ansiktsmask, hårinpackning och hela kittet! såå, pusspåer.


vet ni? mina små gullungar som jag bor med är världs-söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0