Konstigt.

igår fungerade inte min facebook som den skulle, kunde inte se kommentarer m.m. idag fungerar inte min VLC player, så nu när jag är hemma på lunchen kommer jag inte kunna se något svenssonsvensson avsnitt. Så när jag loggar in på spotify så hittar den inte mina spellistor först, och när den gör de så finns det bara typ tre låtar på varje spellista där det egentligen ska ligga upp emot 100? Är tekninken emot mig eller VAD!

Aja, drog iaf hem efter att ha konstaterat att helen inte var i skolan och kunde underhålla mig på hålan. så efter ett prov i aerobic, och när jag läst 50 sidor i svenska boken så drog jag mig hemåt. sitter nu här, gör inget, rullar joe purdy som för guds skull fungerar lite låtar nu på spotify, äter lite soppa som jag kokade ihop(orka anstrnga sig!!), ehmm sen inte mkt mer. Älskar att vara hemma på lunchen. saknar dock svensson svensson.

Ikväll blir det betapet samtidigt som man följer Endre matchen på webradion! Love it!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0