Kiss and tell.

ojojoj vilken match det var igår! men vet ni.. ENDRE ÄR I SEMIFINAL! :) Sjuukt kul! Det var en riktigt rolig match att kolla på, och det är skoj att säsongen inte är över ännu, så man kan bänka sig i södervärns hallen fler gånger denna säsong!

Åkte iaf hem till burgsvik efter matchen, kom på mig själv att jag inte vart hemma på typ en månad! Ingen snibboen på en månad, ingen mamma på en månad, inte min säng på en månad! Nu ääääääntligen så! Pratat med mamma en del, tatt igen lite, gosat med snibboen i min underbara säng hela morgonen. GODMORGON härliga lördag! Ska snart bort till min kusin Elin för lite mat tsm med henne och Elin L som jag itne träffat på hur länge som helst! Det blir nog trevligt! :)

sen hem för at fixa sig, för ikväll är det hela hallen gungar!!

På lite bättre humör nu känner jag ♥ Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0