GRATTIS GUBBEN MIN!

Andree, fyller 13 år idag. Grattis till min lille pöjk <3 nej men sjutton år för fan, snart kan du ju gå på krogen. Puss mitt hjärta, du är min bästa!

idag har jag skolan vart så jobbig så jag skulle kunna kräkas på det! men åre resan är nu nästan helt klargjord och vi kommer ha de så jäkla bra tror jag! skolan kommer till och med betala liftkortet, så de enda man behäver lägga ut själv är lunch, middag och skidor som går på typ 450. Härligt! oså afterski såklart!

Nu ska jag iväg på innebandy träning, har lite ångest för ska ha muntlig exinimation eller hur de stavas imorgon om judendomen på 30 minuter!!! kan typ inget, och jag åker ändå iväg och tränar, men dum som jag är så väljer jag innebandyn före skolan.

Nu brinner de fan i knutarna! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0