Godnatt.

Tänkte sova nu. Kom hem från träningen för en stund sen, har hunnit duscha och plugga lite uppå de. Hoppas det går vägen på provet, nu kan jag de mesta iaf. tror jag. visselvissel.

Nej men ska bli skönt att ha det gjort, sen är de bara ergonomin kvar innan Åre, och såklart guidningen som vi ska utföra i Åre, men det ska bara bli skoj! Just nu taggar jag för friluftsdag imorgon, om den nu blir av. har flyttats på nu typ 3 gånger eller något. Hoppas den blir av, så man kan stryka det sen. Nej fy fan, hatar friluftsdagar om man inte själv är sugen på det. Men hemma i burgsvik med oboy funkar de fint som snus!


NU ska jag faktiskt sova, pussisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0