Färdig packat... tror jag?

Åh packat en hel del nu, jag vet bara inte hur skor, skidglasögon, thermobyxor och skidjacka ska få plats som ligger just nu hos pappa i sthlm.. för min väska är full! Knöla eller ta en till väska? KNÖLA.

Har ätit på thai restaurangen med bror, mamma och johanna idag. Det var mys. Sen kollade vi match. ENDRE VANN MOT KAIS I EN AV FEM KVARTSFINALER. Min pappa är söt, han grinade i telefonen redan innan de hade sjungit nationalsången för han hörde klapp och pepp när endre gjorde ringen i mitten. Jag har världens finaste och känsligaste pappa! Sen ska vi inte tala om hur våta hans ögon var när man rapporterade mellan varje mål!

Nu ska jag duscha, sen spela en sista omgång betapet mot johanna. Wisch me luck!
PUSS IMORGON BITTI DRAR VI TILL ÅRE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0