Darling

Lorentina är min darling idag för hon var snäll och hämtade upp mig i morse och sen skjutsade hon hem mig också. Jag hade aldrig orkat GÅ till skolan. Men upp kom jag och iväg för att ha en liten ynka lektion. Fast stannade kvar i skolan och väntade på att klockan skulle bli halv elva iallafall, så man kunde få lite korvstroganoff i magen! mumma.

Igår var det superkul med några brudar! Vi hade trevligt som tusan, och vi lekte chokladleken. Så jävla kul är den, världens bästa partylek, man skriker, slåss, och samtidigt ska man ha på sig vantar, mössa, halsduk och massa skit! Nej, det var gårdagens höjdpunkt. Själva treafesten bestog enbart av dans och dryck! Slocknade skänt i sängen och det tog emot att höra ringklockan imorse. men jag kom upp, plus att jag har dammsugit hela lägenheten, städat kök och toalett! Se på fan va!

Snart kommer bästa Johanna hem, sen om ett tag kommer mamma & brorsan också. Vi ska se Endre med Sofie och Helen! Jag har typ längtat hela veckan efter de! Sen mååååste jag packa till Åre ikväll. VI ÅKER IMORGON BITTI!! :)

PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0