betapet är härligt en söndag

SÖNDAG... det skulle på blanka brickor ge 11 poäng. Betapet är något jag börjar bli beroende av. Johanna visade mig det kvällen innan Åre resan, och har tänkt på det en hel del, haha. Såå denna söndag har jag och Andree luggit i sängen och spelat betapet. hans ord TURBO gav flest poäng faktiskt, men helvete heller att vi vann någon match. 3 poäng ifrån. apöra!

Idag har jag också sett herrarnas hemma kvalmatch, förlust med 6-7, men vafan, de spelar kanon bra! Publiken var lite dålig på att heja kanske, men jag hade faktiskt ont i halsen.

Igår kväll firades Johanna, det var ganska mycket folk här. Det var trevligt, men jag gick inte med ut på krogen sen, var sjuk + att andree ville jag inte lämna hemma själv! Såå, vi somnade gott där runt ett!

Nu ska jag och johanna se film
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0