Beautiful thing.

nyss hemkommen från vok-stugans 5 kilometers spår. Inge jobbigt? Pust, konk o stön, trodde fan inte det skulle ta slut där ett tag, men vi klarade det! Nu är friluftsdagen iaf gjord, och de är gött som tusan.

Vet ni? Högsta betyg på eximationen om Judendomen! Jag kan inte vara annat än glad idag! :) Trodde inte det skulle gå så bra, men de gjorde de faktiskit, och jag är dunderglaa! Nu är det inte mycket plugg kvar innan åre resan. Tänkte göra det typ snart, så jag kan ta det lugnt ikväll.

Hmm, var är mina sambos? Inga pengar har jag på mobilen heller så kan inte ringa dom. och helen kan inte svara på ditt sms, hoppas de löser sig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0