25 mars.

Skön sovmorgon, tack för den! jag drog mig till skolan halv ett för att möte upp Li, för vi skulle på ett studiebesök på reningsverket, fyfan för den lukten. alla kemikaler och bakterier luktar fa-aan. men nu är det iaf gjort, ska bara presenteras för klassen på 15 minuter. det ska väl gå bra antar  jag.

Efter "skoldagen" kollade jag fotboll, Elins klass spelade sävecupen. Och nu sitter jag här, ensam. Elin åkte iväg till havdhem eftersom vi bara har filmdag i skolan imorgon. segproppen. Men jag ska nog se filemrna som visas. Liiiite drygt att den första jag ska se går 08:15, men de ska väl gå bra trots att det var riktigt länge sen jag gick upp så tidigt.

Nu är det dags att kirra lite mat! plus i kanten till mig också, som redan har min andra tvätt i tvättmaskinen för dagen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0