sovmorgon.

Jag totally älskar när man har sovmorgon. Krypa ner i sängen på kvällen innan och veta att man kan sova i princip hur länge som helst dagen efter. Jag gick upp halv ett idag, jävligt skönt. Nu börjar jag däremot få bråttom för ikväll ska Tessan ha 20-års fest, ska bli så kul! Det börjar redan kl 16, med mat o.s.v. så nu borde jag faktiskt springa i dushen, sen kommer problemet att bestämma kläder.

Vad har hänt sen sist då? Studentskiva som slutade med ett jävla party alltså, donners student, utågång på hamnplan med pistoff som spelade, mys med tove och emmie i herta under ett träd när det regnade, städat ut lägenheten och lämnat in nyckeln, jobbat på fiket, myst i visby med johanna och thaimat. Jag gillar läget.

Nu kommer lite bilder sen min studentskiva!!


















Lite av bilderna, jag knäppte väl en 400 hundra typ. & detta är inte de värsta ska ni veta. har badkarsbilder av mig och helen, johanna när hon kissar i tältet och helen med byxorna nere när hon kissar, & massa galen dans som visar mer än den borde.

 

Nu är det 20 års fest, TJOHO! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0