Onsdag.

Det var super kul på Tessans 20-års fest, tack för den fina festen gumman! & krya på dig nu<3
Annars har det faktiskt inte hänt något kul här... jobbat två dagar, vart på fest i Näs som slutade lite tidigt för min del, solat och vart med andree typ. Jag vill att sommaren ska dra igång på rikigt!! Jag har kollat över mitt schema för sommaren, och det ser nice ut, är typ ledig eller börjar sent efter nästan alla fester! det var typ en fide puben som jag börjar 10, med det var typ Never Die, så de gör ite så mycket. Dock jobbar jag till 22 på Vadstuck och börjar elva dagen efter, de ska jag försöka byta. Man kan ju inte missa sommarens största fest?

Ikväll blir det mys i levide med helen, och så ska vi testa min undervattens kamera! testade den lite i poolen idag, var lite läskigt att stoppa ner den i vattnet, känns typ olagligt. AJA, fan vad jag svamlar.
Håller på att ladda upp lite bilder på facebook, så BACK TO WORK.


Pussspusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0