mysiga dagar.

Jag har haft underbart mysiga dagar nu på senaste. Helt sinneasjukt. Haft en supermysig dag vid poolen med johanna och små kusinerna där vi drack, solade och badade! Kvällen fortsatte med pizza och sen åkte vi till några i en stuga i vamlingbo med Tessan. Där var det eld och allmänt trevligt, men vi lämnade de och drog på fest i burgsvik, och det var trevligt det också! Sen har det fan vart jobb hela midsommar.. slutade kl halv 6 på midsommar afton, och då drog jag direkt till Helen i Levide där det var riktigt mkt roligt folk, och kvällen var sjukt kul! dagen efter jobbade jag igen, & det var tungt.. Vi hade spelning och fick inte sluta försen halv 2 på natten, men det var kul det med. Igår var det söndag och det var nog den skönaste dagen på hela sommaren! Glassade vid poolen med cider och fina människor hela dagen, fick en härlig färg & åt god mat. Kvällen slutade i Sigvalde med härliga människor, och mycket knuffningar på bryggan!

Jag är kär i Sommar 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0