Imorgon blir det Visby!

Dagarna bara rinner iväg och det är redan mitten av Juni, men vart i helvete är värmen? Det här skulle ju bli en kanon sommar. Får hoppas det snart blir lite sol, för man tror ju fan att nya is tiden är på g.
För att resumera lite så var Boels 50 års fest härlig, men lite folk man inte sett på länge. I söndags blev det en raodtrip, jag och olivia tog med oss massa godsaker och åkte till toppsanda och myste. Där satt vi väl säkert i två timmar, pratade och tog igen allt vi missat, MYS!
På kvällen åkte jag och Helen till Roberts grav med lite blommor och ljus. I söndags var det ett år sedan, helt sjukt. Du är så enormt saknad! ♥

Idag har jag jobbat, inte mycket mer. Jag var rastlös med Olivia var filmsugen, så efter mycker spratt i benen från min sida så blev det tillsut film - SvenssonSvensson filmen, & jag ska väl inte klaga.
Imorgon blir det visby med två Elin. Hoppas allt går som vi vill, annars blir jag sur! Men iaf, om det inte bli så, så ska vi ändå shoppa, äta gott och mysa. & sen ska vi göra lite ärenden åt jobbet! Älskar lediga dagar!

Nu ska jag väl stänga av datan och sova, om det nu går när mamma snarkar som en hela jävla armé i rummet bredvid.



saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0