besviken.

Jag vet att det ska vara glada tider nu, jag har tagit studenten! Men ändå är mitt hjärta tyngre än någonsin. Jag orkar inte med mer lögner, inget mer jävla skitsnack. Tror du jag är dum i huvet eller? Jag Älskar dig, mer än någon annan men jag orkar inte hur mycket som helst. Hur du kan ljuga mig rakt upp i ansiktet ett antal gånger, det förundrar mig. Jag konfronterar dig, och sen kommer det lögn på lögn. Jag finner fan inte ens ord. Fan heller.


Studenten var det bästa som jag någonsin gjort i hela mitt liv, jag skojar inte. Problemen var som bortblåsta, för några sekunder. Dessa sekunder var jag fri och hjärtat flög högre än jag kunnat ana var möjligt. Tack Sp07d för att ni gjorde så jag kände mig fri. Ikväll är det studentmottagning, vet att jag inte kommer känna mig fri, men jag tänker inte vara en jävla surkärring heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0