Älskling, flyg till mig.

tröttjej_91 är jag idag. Vet inte hur det kan komma sig eftersom jag var ledig igår, och sov ut ganska mycket i natt. Kan ju vara för att helen är poppis och folk ringer henne mitt i natten? Vi säger så.

Idag blir det jobb, fast inte på campingen utan på fiket. Sjukt mycket att hålla reda på med två jobb, olika kassaapparater, olika maträtter, olika ansvar o.s.v. Men jag klagar inte, måste ha in cash om min och Johannas plan ska fungera! & det ska den, det ska jag ge mig fan på! LÄNGTAR... cirka tre månader i varmare breddgrader mmmmmmm! Efter nyår, då jävlar Johanna :)

Nu ska jag väl pilla i mig något i magen och sen springa tvärs över gatan... jag har så sjukt långt till jobbet känner jag. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0