äckliga mygg jävlar

Utrotas borde dom, fy fan alltså. Man kan inte gå i jeansshorts på kvällarna för då blir man ju uppäten, och långbyxor är ju fan för varmt. Jag ska trotsa myggen, dränka mig i myggmedel och gå med bara ben på kvällarna. just so you know liksom.

Nej men seriöst, igår var en härlig kväll på fiket. & nu känns det som om sommaren han börjat på riktigt när trubadurkvällarna är tillbaka i Burgsvik. & jag älskar alla oklara grejer man gör på dessa kvällar, typ som att dricka två kannor med sangria på 10 minuter med två galna&fina tjejer. Imorse klev jag upp 12, och var lite lack på mig själv när jag såg att det var fint väder, skulle det inte åska? Men glad ändå drog jag ner på campingen med skönt häng såsom Anna-karin, Mikkan och syrran med flera. Kvällen bjöd kubb i Connys trädgård, och jag och Anna-karin är nu världsmästare.

Imorgon blir det jobb, på fredag är jag ledig och då blir först en hel dag på stranden hoppas jag om vädret tillåter, sen blir det vadstuck för hela slanten! Dock börjar jag 11 dagen efter, men va fan, helgen kommer bli galen, för på lördag blir det först mys vid Ronström som fyller år, idag faktiskt för kl är över 12, GRATTIS HJÄRTAT, sen ska vi på fidepuben på kvällen. Shit nu blev det snurrigt, men aja skitsamma.

Helen, krya på dig mitt älsklingsgryn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0