pärk

vips, så var vadstuck och första fide över. HALLÅ, stanna ett tag för jag hinner inte med! Jag jobbar, jobbar, jobbar och jobbar och hinner knappt förfesta känns det som för man stressar som en dåre och då tappar man suget efter ett tag. Semester? JA TACK. Har jobbat både efter vadstuck och fide nu, titdigt båda gångerna. Nu tror jag att jag har kollat igenom schemat, och jobbar inte tidigt nån fest nu tror jag. Eller jo, typ två fiket kvällar, men det är lugnt för dom är ju på hemmaplan. IAF, så var vadstuck faktiskt kul, men vad gör alla småbarn där? Jag fick då inte dricka och gå på sånt där när jag var så liten. Fulla vid 12-13 år, grattis och bra framtid, och när ni ändå håller igång kan ni ju dra upp kjolen lite till, eller vänta nej det går nog inte. nej fy fan. Men jag hade jätte trevligt iaf, härligt sällskap. & en välbehövlig pratstund, Tack B.
Fide igår, SOMMARKÄNSLAx10000. skön förfest vid ronström med kubb och härligt folk, skönt med skjuts till fide, dricka gömd i en stuga, anna-karin som inte mår så bra efter en shot, träffa saknade människor, roliga kort man tar när man är på pinkpaus, kul cykeltur hem med a-k och ont i röven. me like.

NU blir det thaimat, sen träningsmatch i pärk i stånga.
Imorgon börjar jag elva, SOVMORGON!

I DON´T CARE, FUCK YOU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0