Nu så...

... börjar det kännas som sommar! Värmen bara ökar, det är t-shirt varmt fan fram till elva på kvällen! Det gillar vi.

Stångaspels-kvällen var inte kul, faktiskt. Hade en skön förfest hemma i stånga hos Josefin, sen vandra jag och sofie dit lite innan alla andra, och sen såg jag typ inte henna mer på hela kvällen? Haha, inte tänkte vi betala, nej så ragga upp felicia och isabelle som inte heller ville pröjsa 130 spänn för att se smaklösa. SÅÅ, en soptunna och fyra smidiga tjejer, det funkar. Och när en får blod på fingret som sen var våra stämplar var som korven i korvbrödet. Aja, somnade gott i min säng i mitt älskade burgsvik iaf. 

Jobbjobbjobbjobb, men nej hallå? Idag var jag ledig faktiskt. Jag och Anna-karin köpte massa gott i affären och åkte till Västlands som är en liten strand i vamlingbo. & nu är jag brun som en pepparkaka! Det var en nice bakis dag efter en hård kväll på fiket igår. Vart kom alla folk ifrån? Seriöst, lilla Folkeryds i Burgsvik. Det måste fan ha vart över 300 pers. BYGG UT STÄLLET! Riktig kul kväll, som alltid på fiket. 

Badade just med Andree, typ i en timme eller något. han vinner i alla tävlingar man gör, & jag blir alltid lika sur. Jag måste träna bort att vara dålig förlorare, men jag vann iaf i att stå på händerna längst. Nu ska vi beställa hem kläder från internet, sen kanske det blir häng på hamnen med härligt folk, om jag orkar. fortfarande trött sen igår typ. JAG SVAMLAR SÅ IN I, pusspusspisspisspink.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0