No sound but the wind.

Fide i fredags var riktigt tråkigt. Seriöst, ska fan inte ens dit nästa gång. Funderar på att fråga typ massa folk om dom vill åka med mig typ till Fårö eller något, typ tälta och bada i den där omtalade Lagunen som ligger där i krokarna som jag inte vart vid ännu. + att jag inte har vart på Fårö, så hej Norra Gotland om jag får sällskap!

Idag på jobbet var lagom pirrigt i magen, när strömavbrottet kommer kvart över 5, och cirka 70 matgäster kommer kl 6 för att äta lamm och hamburgare. Ingen fungerande kassapparat, inget stekbord. Lammet är ju grillat tack gode gud, och sen var det bara att grilla ton med hamburgare. Men vafan, vi klarade det tillsut, efter mycket om och men, och se på fan, efter att ha haft pengar i en burk och skrivit upp alla matgäster vad dom har ätit och druckit så.... STÄMMER KASSAN. Ka-tjing va bra vi är! Efter jobbet gick jag och Clara på promenad och vädrade våra tankar med varandra och varsin marabou.

På måndag blir det ombesiktning av bilen, och sen har jag bilen i typ en vecka eller ngt för mamma drar till Danmark. det gillar jag. & på torsdag är jag ledig, då blir det Tofta med Emma. & Linus är nere på ön nu, så han kanske skulle hänka. Så Gud, ge mig sol på torsdag.

Ska nog slänga upp några bilder i sommar-mappen på face, sen blir det sängen. Imorgon bllir det jobb igen.

!Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0