Visby hela helgen!

Sovmorgon även idag, ingen lärare första lektionen, och efter den börjar jag inte förren 12.50.. såå har fortfarande inte börjat :) Men såklart(!!!!!!) så vaknade jag runt 9 i morse och kunde inte somna om, så morgonen har jag tillbringat i helens dunderunderbara stora säng och sen har jag även tagit en lång dusch! Härlig morgon!

Mamma skulle egentligen in till visby idag så vi skulle gå lite på stan, och äta middag ikväll, men såklart så fick hon kräksjukan inatt, så det blev inget med det. SUCK! Menmen, hon kommer nog säkerligen in ngt nästa vecka, då får det bli mys med henne då.

Nu snöar det igen, crap. Vill inte gå i värsta snövädret till skolan sen, hoppas det har slutat då! Iaf, det blir Visby hela helgen, fotboll, lite häng i helens gråbo lägenhet, sköna människor och hoppas på en kanon helg!

Nä, om man ska göra ngt klokt, fixa sig lite, ta en macka och sen kila iväg till skolan! Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0