Vart fan tog helgen vägen?

SLURP, så var helgen väck. Jag fattar inte, man är världens lyckligaste på fredagen och känner att helgen fortfarande är i början, men när man vaknar på lördag morgon blir man sur för att då tycker man att den snart är slut. Aja, jag har iaf haft en mysig helg, eller trevlig rättare sagt. Vaknade upp i hemse idag, gjorde inte mycket, busade med Andree fast han ville inte för han var bakis. så jag blev uttråkad efter ett tag, jävla tråkunge. Men ganska skön dag, slaaaaapp. Iofs åkte jag in till stan nu på kvällen och spelade match med b-laget. inte heller den var något att hänga i julgranen. NYA TAG.

Nu tänkte jag sova, ska framföra det där skiten på aerobicsen imorgon, så de gäller att vara pigg. "Man vill ju gärna inte göra bort sig då liksom" ( B. gustafsson kommentar).

Äsch jag snackar bara gojja, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0