Träning nu.

Även denna skoldag är nu förbi, och det enda jag tänker på när jag traskar hemåt är att nu är det en dag mindre kvar till studenten! Sista lektionen åkte vi pulka, det var skoj, eller jag var feg och vågade knappt åka där det var som brantast, men det är sjuuukt kul när man åker i "vanliga" backen! Och jag skriker alltid?, fråga mig inte varför.

Sluta kommentera anonymt, jag blir nyfiken!!


Nu ska jag träna ib såklart, sen ska jag sova inne vid johanna inatt igen, lite sällskap och sen har vi båda sovmorgon imorgon. Kommer antagligen vara helt döda efter träningen, så kommer nog somna direkt om vi ska se en film, men det är iaf mys att inte somna ensam.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0