Titanic soundtrack.

Tack för julklappen Johanna, kommer vara en djup människa nu i några dagar och bara sitta och lyssna på dessa låtar från titanics soundtrack, känns som om jag behöver det också. Gah, tankarna snurrar som aldrig förr.

Bussen var inte alls jobbig? JO, DRA ÅT HELVETE, hade galet med packning och det tog lång tid att gå hem till lägenheten eftersom man var tvungen att vila var femte steg ungefär. Johanna hann att halvt frysa ihjäl innan vi kom hem, och jag fick en ond axel på köpet. Men hem kom vi, och det tog fan en timme att packa upp allting! Men nu känns det bra, johanna är varm och min axel känns bara lite öm, OCH jag har bakat muffins och gjort ananasmilkshake. MMMM, världens bästa söndag kväll med two and a half men.

Nu ska jag sova, upp och ha ett aerobicspass imorgon, sen nästan tre timmars Italienska steg 3, inte att leka med om man säger så. Såå, natti.


Kommentarer
Postat av: no-name!

du är så söt

2010-01-11 @ 16:54:31
Postat av: Camilla

Jasså, vem är du?

2010-01-11 @ 17:03:36
URL: http://snibboen.blogg.se/
Postat av: J

sötnos

2010-01-12 @ 02:51:53
Postat av: Camilla

Vem är nu du J?

2010-01-12 @ 18:20:16
URL: http://snibboen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0