The Pearl.

Sov till halv 4a, skönt! Helen har tydligen försökt väckt mig, men när jag sover så pratar jag fast jag inte kommer ihåg det, så nej helen, enligt mig har du inte ens försökt väckt mig! Ändå är de lite piss att jag sovit bort sista dagen på lovet, men det får jag väl ta.. Nu är jag utvilad för en skoldag iaf för sen är det ju helg igen.

Gårdagen blev även en tripp på hemse, skulle åka pulka men nej det blev inte så, så skulle sladda tydligen, jag klämde så hårt i handtaget där man kan hålla i sig så min hand typ domnade bort, och ja.. jag skrek också. Men de varade inte länge, för bilen dog, haha! Dennis fick hjälpa oss och få igång den, och efter mycket pill så gick det, och då åkte vi raka vägen mot stånga igen kan jag lova!

Idag är det träning igen, det behövs!
Imorgon är det skola igen, det behövs inte!
Nu är det dags för mat, det behövs!

Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0