Taggad till skolan imorgon? ne.

Att mamma inte kan låta mig sova på helger, det är ju ett under. Antingen har hon tråkigt och vill att jag ska upp, eller säger hon att hon gjort värsta frukosten, eller vill hon låna min dator, eller slänger hon snibboen på mig för att då vet hon att jag MÅSTE gosa med honom. Idag var det datorn och långtråkighet..

Ska även in till Visby med bussen sen ikv, imorgon ska jag dra mig mot gråbo för att se om min bil str kvar, eller om någon pundare har tagit den, den har ju trots allt stått där i mer än 3 veckor. Hoppas folket på gråbo har lydit den oskrivna regeln och varit snälla under juldagarna.


Boken ska vara utläst om två veckor och jag har kommit 30 sidor, ska jag ta tag i det kanske?
Puss&kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0