Snöstorm

Moa&Sara gick precis till båten. Vi har haft ett par mysiga dagar, och skrattat i mängder! Igår bowlade vi, och åt på JODA. Sen kom några grabbar och gjorde oss sällskap i lägenheten, det var trevligt! Idag har vi shoppat, det blev två tröjor för min del. Den jag köpte på MQ är jag mycket nöjd med, även fast det är mer en vår-färg så gillar jag den skarpt! Den andra tröjan köpte jag på bik-bok och den har ganska tråkig färg, men passar i vinterrusket!

Nu ska jag städa lite i lägenheten, sen packa ihop mina saker för att åka mot Lye&helen. Vet inte vad som händer ikväll, men vi ska iaf ta en rejäl promenad och prata, det behövs efter alla dagar vi inte kunnat snacka! <3

Puss&kram, ha en härlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0