Nu ska jag nosa kudde!

Dags att sova efter en "jobbig" dag. Har varit utanför huset två gånger idag; affären och statoil. USCH för det här vädret! Mysigare att vara inne, och det blir faktiskt extra mysigt när man kollar ut genom fönstret och vet att man är inne och det är varmt och skönt. Dock är det sjuukt kallt i vårt kök här i visby, men ap-varmt i resten av lägenheten, tror inte huset är riktigt tätt. Plus att balkongen håller på att braka, men jag gillare! Mitt, Johannas och Elins place är sjukt underbart!

Haha, roligt med folk som kommenterar anonymt som inte vågar säga sitt namn. Mmmmm PUSS PÅ DIG, du gjorde min dag. stick om du bara ska klaga. mmmmm love you, ha en bra kväll!!!! ♥<3<33<3

Nu ska jag sova, lääänge! Älska sovmorgon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0