Nu är det dags att slagga

Träningen var ju inte alls jobbig - dagens skämt. Det här kommer kännas i kroppen ett antal dagar kan jag lova. Mm, jag var så smart att jag gjorde en ananasmilkshake innan träningen och ställde i kylen, så nu när jag kom hem var den helt perfekt!! Ibland kan jag också tänka.

Jag hatar min mobil, den dog tydligen när jag hade träning, så efter träningen skulle jag ta på den, men nej inge batteri. Fast det var fullt när jag åkte dit? Och nu säger andree att han skickat sms, men inte fan kommer de fram nu även fast den sitter i laddarn och är på. Skaffa ny snart kanske?

Dags att krypa ner i sängen, och njuta av en härlig sovmorgon imorgon.
Puss på er & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0