lite halv sliten sådär!

Oj vilken fotbollshelg! I fredags såg satt vi i södervärnshallen från kl 10 på kvällen till runt kl 8 på lördags morgonen! Det är liksom 10 timmar på en träbänk, pain! Men det var kul, trevligt och tröttsamt. Haha, snacka om att det är lätt att få skrattanfall när man är trött. sov ungeför till 3 på lördagen, åt mat, tog det lite lugnt och sen iväg för att se fotboll igen! Men då drog vi oss hem tidigare, och som tur var fick vi skjuts så slapp vi gå i snöblåsten! Hade lite sällskap på gråbo en sväng, sen var de tvunga att köra hem och då tog Jag, Sofie och Helen lite vin och äl och snackade skit fram till morgonkvisten. Mys!

Även idag har jag kollat fotboll, lite finaler. Spännande som tusan där när hansas veterander spelade! Gick sedan hemåt och nu har jag duschat och fräschat till mig lite och nu kollar vi på en annan del av köping, det är så sjukt kul, gulligt och skrattframkallande! Sen ska vi kolla Wallander filmen som går på tvn, sen blir det bums isäng för att ladda för ännu en skolvecka!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0