Kul kväll, nu är jag trött.

Dagen började bra med rostade mackor innan man gav sig av till match, kanske inte världens bästa uppladdning, men det peppade mig iaf eller vad man ska säga. Vi vann mot Vallstena med 7-6, grattis till oss! B-laget vann även mot follingbo innan vår match, så Hansa var på topp idag! Skönt att vara igång igen efter att ha degat hela lovet och inte rört på sig lika mycket som man borde ha gjort.

Kvällen har vart trevlig hemma hos kusinen, började med lite tacos med en salig blanding folk, sen badade vi balja och drack lite, körde lite lekar, åt kladdkaka och sen gick jag hemåt. Orkade liksom inte riktigt hoppa i baljan igen, för sängen hemma var mer lockande. Men det var trevligt, och lyckat!

Nu är det dags för mig att nosa kudde, sova ut imorgon och sen om det är sol så ska jag ta en promenad och sen vidare in till Visby på kvällen för att ladda för en skolvecka, skojar du vad jag längtar till studenten eller? En termin kvar, kommer nog gå fort, vi har ju två lov till, sen ska man planera massa till balen, studenten, mösspåtagningen och hela kittet! LÄNGTAR!

Puss&godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0