It´s goes on and on.

Ledig imorgon, onsdag, och börjar inte försen klockan 12 på torsdag! Nu är jag lite sådär smålycklig! Blir lite som en liten helg mitt i veckan, känns UNDERBART! Får se om det blir någon innebandy träning ikväll, jag har ingen bil i stan och Mallan skulle på möte och kollektivtrafiken suger som vanligt. Blir det ingen innebandyträning så ska iaf jag ut och springa, Elin ville de med, sen får vi se om Helen har lust. Hon skrattade bara när jag sa de, höhö. Andree ska också titta införbi något nu i min minihelg, saknar honom lite! Min lilla skridsko!! :) ♥


Nu ska jag fika, hihi. Vad tycker ni, muffins eller ananas milkshake? ELLER BÅDA? svar; båda. 
Puss på er gullungar!


Kommentarer
Postat av: A

tänk på figuren om du ska äta fika jämt! :O

2010-01-26 @ 17:27:28
Postat av: Camilla

Andree, din skit. svara på din telefon ist för att klaga!

2010-01-26 @ 18:49:01
URL: http://snibboen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0